اگر تا به حال فروش سنتی داشتید و یا توان تأمین کالایی رو به قیمت و کیفیت رقابتی دارید، شما پتانسیل داشتن فروشگاه الکترونیک را دارید. یعنی شما می توانید فروشگاه الکترونیک برای خودتان داشته باشید و کالای خود را اینترنتی بفروشید.
به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم به خریدهای آنلاین اعتماد کردهاند و خرید اینترنتی ایرانیها از فروشگاههای آنلاین در سالهای اخیر، سالانه بهطور متوسط ۶۰ درصد افزایش یافته است. به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم به آهستگی شروع به اعتماد به خریدهای آنلاین کردهاند.
با این رشد تجارت الکترونیک و تغییر ابزارهای تجارت در ایران، اگر تغییر نکنیم به طور حتم بازنده دنیای تجارت خواهیم بود.
ما تجربه ایجاد چندین فروشگاه الکترونیک (B2C) (مانند دیجی کالا) و همچنین ایجاد بسترهای B2B (مانند علی بابا) و بسترهای C2C (مانند دیوار یا شیپور) را داریم و اگر تصمیم به ایجاد چنین بسترهایی دارید، ما می توانیم بهترین و کم هزینه ترین راه را به شما پیشنهاد دهیم.